Όσοι έχετε πάει στο κατάστημα της ΔΕΗ στην Κατερίνη πρόσφατα ξέρετε πολύ καλά τι εννοούμε στον τίτλο.
Από τις 5:30 το πρωί στήνονται στην ουρά οι πολίτες για να πάρουν ένα από τα 80 χρυσά χαρτάκια με νούμερο προκειμένου να εξυπηρετηθούν. Σημειώστε ότι το κατάστημα ανοίγει τις πόρτες του στο κοινό στις 7:30 το πρωί και ήδη τα νούμερα είναι εξαντλημένα. Σημειώστε ακόμη ότι στις ουρές καθημερινά στήνονται και άνθρωποι με σοβαρά προβλήματα υγείας!!!
Μέχρι 80 (το πολύ) είναι ο αριθμός των πολιτών που εξυπηρετείται καθημερινά από τους ελάχιστους υπαλλήλους της Δημόσιας Επιχείρησης Ηλεκτρισμού στο κατάστημα της Κατερίνης. Και αυτό αν είναι τυχεροί….!!! Καν κάποιος πολίτης κάνει το λάθος να ξεχάσει ένα χαρτί, τότε είναι αναγκασμένος να πάει και 2η φορά και να υποστεί την ίδια ταλαιπωρία.
Αναρωτιόμαστε λοιπόν. Αν αυτό δεν είναι ο ορισμός του εξευτελισμού του πολίτη τότε ποιος είναι;
Στις διακοπές του ρεύματος όμως η εν λόγω υπηρεσία λειτουργεί πιο οργανωμένα. Όταν πρόκειται λοιπόν να κόψει το ρεύμα στον πολίτη, είτε αυτό είναι σπίτι, είτε επιχείρηση, δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ καθυστέρηση, αφού αναθέτει στο εργολάβο που έχει υπογράψει σύμβαση με την εταιρεία, και εκείνος (ως οφείλει) λειτουργεί άψογα και στην ώρα του.
Δύο μέτρα και δύο σταθμά λοιπόν για τον πολίτη, που πληρώνει τις υπέρογκες χρεώσεις της ΔΕΗ προκειμένου να απολαύσει το δημόσιο αγαθό του ρεύματος. Και αν μιλήσει κανείς με τους υπαλλήλους, οι οποίοι είναι επίσης αγανακτισμένοι με την κατάσταση, αφού καθημερινά υφίστανται τα παράπονα και τις δίκαιες διαμαρτυρίες των πολιτών και λειτουργούν ως κυματοθραύστες της αγανάκτησής τους, θα σου πουν: «Αν δεν σας αρέσει κύριε, αλλάξτε πάροχο…»
Ουσιαστικά δηλαδή όλο αυτό γίνεται για να αναγκαστεί ο πολίτης (και καταναλωτής) να φύγει από την Δημόσια (επαναλαμβάνω πάλι) Επιχείρηση Ηλεκτρισμού και να καταλήξει έρμαιο μια ιδιωτικής εταιρείας παρόχου ρεύματος, με ότι αυτό συνεπάγεται ως συνέπεια.
Εδώ λοιπόν όπως καταλαβαίνετε υπάρχει ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!!!
Στο δια ταύτα όμως… Σήμερα (ή μάλλον) εδώ και αρκετό χρόνο, η ΔΕΗ Κατερίνης αδυνατεί να εξυπηρετήσει τον πολίτη όπως οφείλει και όπως του αξίζει. Δεν γνωρίζουμε τ’ ακριβή αίτια, αν δηλαδή είναι θέμα έλλειψης υπαλλήλων ή είναι θέμα πολιτικής της εταιρείας ή συμβαίνει κάτι άλλο. Εκείνο που γνωρίζουμε είναι ότι αυτή η κατάσταση ΔΕΝ μπορεί να συνεχιστεί άλλο. Το μπούλινκ της ΔΕΗ Κατερίνης προς τους πολίτες ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΩΡΑ. Δεν ενδιαφέρει κανέναν πολίτη (και πελάτη) τα προβλήματα της εταιρείας. Ας τα λύσει μόνη της ως οφείλει άλλωστε, και όπως ο καθένας μας λύνει τα δικά του προβλήματα μόνος τους.
Η ΔΕΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ να ταλαιπωρεί και να εξευτελίζει έτσι τον πολίτη καθημερινά!!!
Θεωρούμε ότι ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΕΙ ΑΥΤΕΠΑΓΓΕΛΤΑ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΤΩΡΑ!!! Να καλέσει τους αρμόδιους και να ζητήσει εξηγήσεις. Να τους συστήσει (ή και να τους διατάξει ακόμη αν χρειαστεί) να λύσουν το πρόβλημα αυτό ΑΜΕΣΑ! Εχθές αν είναι δυνατόν!!!
Ο κόσμος έχει φτάσει πια στα όρια του με την κατάσταση αυτή και με όλα όσα βιώνει καθημερινά στην Ελλάδα της κρίσης του 2018!!! Δεν αντέχει άλλο!
Αν δεν μας πιστεύετε, τα πράγματα είναι απλά. Δεν έχετε παρα να σηκωθείτε ένα πρωί στις 5:30 (όπως κάναμε εμείς για τις ανάγκες του ρεπορτάζ) και να πάτε στο υποκατάστημα της ΔΕΗ Κατερίνης (Ειρήνης 67) και να διαπιστώσετε του λόγου μας το αληθές ιδίοις όμμασι…
Από τις 5:30 το πρωί στήνονται στην ουρά οι πολίτες για να πάρουν ένα από τα 80 χρυσά χαρτάκια με νούμερο προκειμένου να εξυπηρετηθούν. Σημειώστε ότι το κατάστημα ανοίγει τις πόρτες του στο κοινό στις 7:30 το πρωί και ήδη τα νούμερα είναι εξαντλημένα. Σημειώστε ακόμη ότι στις ουρές καθημερινά στήνονται και άνθρωποι με σοβαρά προβλήματα υγείας!!!
Μέχρι 80 (το πολύ) είναι ο αριθμός των πολιτών που εξυπηρετείται καθημερινά από τους ελάχιστους υπαλλήλους της Δημόσιας Επιχείρησης Ηλεκτρισμού στο κατάστημα της Κατερίνης. Και αυτό αν είναι τυχεροί….!!! Καν κάποιος πολίτης κάνει το λάθος να ξεχάσει ένα χαρτί, τότε είναι αναγκασμένος να πάει και 2η φορά και να υποστεί την ίδια ταλαιπωρία.
Αναρωτιόμαστε λοιπόν. Αν αυτό δεν είναι ο ορισμός του εξευτελισμού του πολίτη τότε ποιος είναι;
Στις διακοπές του ρεύματος όμως η εν λόγω υπηρεσία λειτουργεί πιο οργανωμένα. Όταν πρόκειται λοιπόν να κόψει το ρεύμα στον πολίτη, είτε αυτό είναι σπίτι, είτε επιχείρηση, δεν υπάρχει ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ καθυστέρηση, αφού αναθέτει στο εργολάβο που έχει υπογράψει σύμβαση με την εταιρεία, και εκείνος (ως οφείλει) λειτουργεί άψογα και στην ώρα του.
Δύο μέτρα και δύο σταθμά λοιπόν για τον πολίτη, που πληρώνει τις υπέρογκες χρεώσεις της ΔΕΗ προκειμένου να απολαύσει το δημόσιο αγαθό του ρεύματος. Και αν μιλήσει κανείς με τους υπαλλήλους, οι οποίοι είναι επίσης αγανακτισμένοι με την κατάσταση, αφού καθημερινά υφίστανται τα παράπονα και τις δίκαιες διαμαρτυρίες των πολιτών και λειτουργούν ως κυματοθραύστες της αγανάκτησής τους, θα σου πουν: «Αν δεν σας αρέσει κύριε, αλλάξτε πάροχο…»
Ουσιαστικά δηλαδή όλο αυτό γίνεται για να αναγκαστεί ο πολίτης (και καταναλωτής) να φύγει από την Δημόσια (επαναλαμβάνω πάλι) Επιχείρηση Ηλεκτρισμού και να καταλήξει έρμαιο μια ιδιωτικής εταιρείας παρόχου ρεύματος, με ότι αυτό συνεπάγεται ως συνέπεια.
Εδώ λοιπόν όπως καταλαβαίνετε υπάρχει ΣΟΒΑΡΟΤΑΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!!!
Στο δια ταύτα όμως… Σήμερα (ή μάλλον) εδώ και αρκετό χρόνο, η ΔΕΗ Κατερίνης αδυνατεί να εξυπηρετήσει τον πολίτη όπως οφείλει και όπως του αξίζει. Δεν γνωρίζουμε τ’ ακριβή αίτια, αν δηλαδή είναι θέμα έλλειψης υπαλλήλων ή είναι θέμα πολιτικής της εταιρείας ή συμβαίνει κάτι άλλο. Εκείνο που γνωρίζουμε είναι ότι αυτή η κατάσταση ΔΕΝ μπορεί να συνεχιστεί άλλο. Το μπούλινκ της ΔΕΗ Κατερίνης προς τους πολίτες ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΩΡΑ. Δεν ενδιαφέρει κανέναν πολίτη (και πελάτη) τα προβλήματα της εταιρείας. Ας τα λύσει μόνη της ως οφείλει άλλωστε, και όπως ο καθένας μας λύνει τα δικά του προβλήματα μόνος τους.
Η ΔΕΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ να ταλαιπωρεί και να εξευτελίζει έτσι τον πολίτη καθημερινά!!!
Θεωρούμε ότι ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΜΒΕΙ ΑΥΤΕΠΑΓΓΕΛΤΑ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΤΩΡΑ!!! Να καλέσει τους αρμόδιους και να ζητήσει εξηγήσεις. Να τους συστήσει (ή και να τους διατάξει ακόμη αν χρειαστεί) να λύσουν το πρόβλημα αυτό ΑΜΕΣΑ! Εχθές αν είναι δυνατόν!!!
Ο κόσμος έχει φτάσει πια στα όρια του με την κατάσταση αυτή και με όλα όσα βιώνει καθημερινά στην Ελλάδα της κρίσης του 2018!!! Δεν αντέχει άλλο!
Αν δεν μας πιστεύετε, τα πράγματα είναι απλά. Δεν έχετε παρα να σηκωθείτε ένα πρωί στις 5:30 (όπως κάναμε εμείς για τις ανάγκες του ρεπορτάζ) και να πάτε στο υποκατάστημα της ΔΕΗ Κατερίνης (Ειρήνης 67) και να διαπιστώσετε του λόγου μας το αληθές ιδίοις όμμασι…
0 Σχόλια
Kάθε αναγνώστης του kapa-news.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!