Ο επιχειρηματικός κόσμος και η βιομηχανία της μόδας θρηνούν τον θάνατο του Isak Andic, ιδρυτή της ισπανικής εταιρείας Mango.
Ο 71χρονος επιχειρηματίας βρήκε τραγικό θάνατο κατά τη διάρκεια πεζοπορίας με τον γιο του στις σπηλιές Salnitre de Collbato.
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο Andic έπεσε από ύψος 100 μέτρων, ενώ ο γιος του, Jonathan, προσπάθησε μάταια να τον σώσει και κάλεσε άμεσα τις υπηρεσίες έκτακτης ανάγκης.
Η Mango εξέδωσε ανακοίνωση εκφράζοντας τη θλίψη της για την απώλεια του μη εκτελεστικού προέδρου και ιδρυτή της, υπογραμμίζοντας την ανεκτίμητη συνεισφορά του στην εταιρεία.
Η ανακοίνωση της Mango
Τονίζεται ότι η εταιρεία Mango διαθέτει σχεδόν 2.800 καταστήματα παγκοσμίως.
«Με βαθιά λύπη ανακοινώνουμε τον απροσδόκητο θάνατο του Isak Andic, του μη εκτελεστικού μας προέδρου και ιδρυτή της Mango.
Ο Isak υπήρξε παράδειγμα για όλους μας. Αφιέρωσε τη ζωή του στη Mango, αφήνοντας ανεξίτηλο το στίγμα του χάρη στο στρατηγικό του όραμα, την εμπνευσμένη ηγεσία του και την ακλόνητη δέσμευσή του στις αξίες που ο ίδιος εμφύσησε στην εταιρεία μας.
Είναι πλέον στο χέρι μας, και αυτός είναι ο καλύτερος φόρος τιμής που μπορούμε να αποτίσουμε στον Isak και τον οποίο θα εκπληρώσουμε, να διασφαλίσουμε ότι η εταιρεία θα συνεχίσει να είναι το έργο που φιλοδοξούσε ο Isak και για το οποίο θα αισθανόταν υπερήφανος.
Η αποχώρησή του αφήνει ένα τεράστιο κενό, αλλά όλοι μας είμαστε, κατά κάποιο τρόπο, η κληρονομιά του και η μαρτυρία των επιτευγμάτων του. Σε αυτές τις εξαιρετικά δύσκολες στιγμές μοιραζόμαστε τον πόνο της οικογένειας σαν να ήταν δικός μας».
0 Σχόλια
Kάθε αναγνώστης του kapa-news.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!