Μια κακή πρακτική από τα παλιά, τότε που τα ταξί επέλεγαν διαδρομές και παρότι ήταν ελεύθερα, ρωτούσαν πού πάτε για να δουν αν τους βολεύει, φαίνεται ότι επιστρέφει. Ειδικά με την εμφάνιση πρώτα της εφαρμογής Taxibeat, που μετά έγινε Free Now, του Uber και άλλων εφαρμογών, τα πράγματα έδειχναν να έχουν φτιάξει για αρκετό καιρό, τελευταία το να βρεις ταξί αποδεικνύεται εξαιρετικά δύσκολη διαδικασία.
Σημερινό δημοσίευμα της «Καθημερινής» αποκαλύπτει καταγγελίες και άλλων επιβατών που έχουν δει με τα μάτια τους να απορρίπτονται τα αιτήματά τους, που έχουν ταλαιπωρηθεί γιατί κάποιος δέχτηκε το αίτημα και μετά το πήρε πίσω. Εκτός από όσα αναφέρει η εφημερίδα, θα πρέπει να προστεθούν και οι φορές που κάποιοι οδηγοί ταξί αποδέχονται ένα αίτημα, αλλά τραβούν για άλλο δρόμο, μέχρι ο επιβάτης να ακυρώσει ο ίδιος το αίτημα και να ψάξει άλλο οδηγό.
«Τις προάλλες κάλεσα ένα ταξί για να πάω από το Παγκράτι στο Σύνταγμα. Η εφαρμογή με ενημέρωσε ότι ο οδηγός θα έρθει σε 10 λεπτά. Κατέβηκα, περίμενα, και τελικά το αίτημα απορρίφθηκε. Μετά ήρθε άλλος να με παραλάβει αλλά όλη αυτή η διαδικασία πήρε ένα τέταρτο» αναφέρει η Ειρήνη στην «Καθημερινή».
Ένας άλλος επιβάτης, ο Στέφανος, λέει στην εφημερίδα ότι περίμενε τουλάχιστον 20 λεπτά για να πάει από τα Κάτω Πατήσια στην Κυψέλη.
Ποιος είναι όμως ο λόγος που παρατηρούνται αυτά τα γεγονότα;
«Ο Ιούνιος και ο Ιούλιος είναι οι καλύτεροι μήνες για τα ταξί. Υπάρχουν πολλοί επισκέπτες και οι ανάγκες αυξάνονται. Το αντίθετο ισχύει για το πρώτο τετράμηνο του έτους. Τότε, δεν έχουν την πολυτέλεια να αρνούνται διαδρομές» αναφέρουν πηγές του ΣΑΤΑ (Σύνδεσμος Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής).
Έχουν δεν έχουν την πολυτέλεια, όμως, ένα είναι το σίγουρο: Είναι μια παράνομη πρακτική. «Ο οδηγός δεν έχει δικαίωμα επιλογής. Κάτι τέτοιο παραβιάζει τον κανονισμό λειτουργίας και δείχνει ασέβεια στο επιβατικό κοινό» επισημαίνουν τα μέλη του συνδικάτου.
Ένα άλλο στοιχείο έχει επίσης ενδιαφέρον. Από τα 13.589 ταξί που κυκλοφορούν στην Αττική, τα 3.000-4.000 είναι δεσμευμένα σε τουριστικές υποδομές, δηλαδή λιμάνια, ξενοδοχεία ή στο αεροδρόμιο. Κάποιοι προτιμούν να καθίσουν 3-4 ώρες στο αεροδρόμιο από το να κάνουν διαδρομές στην Αθήνα. Αυτό όμως στερεί διαδρομές από το κέντρο.
0 Σχόλια
Kάθε αναγνώστης του kapa-news.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!