Μεγαλώνει η λίστα των κατηγορουμένων για το δυστύχημα στα Τέμπη, ενώ η έρευνα για τα αίτια της τραγωδίας επεκτείνεται, μετά και το πόρισμα των εμπειρογνωμόνων των οικογενειών των θυμάτων.
Δύο ημέρες μετά τη θλιβερή επέτειο από τη συμπλήρωση ενός έτους από το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη, η δικογραφία του εφέτη-ανακριτή, η οποία περιλαμβάνει τις μηνυτήριες αναφορές, τις καταθέσεις μαρτύρων και τα πορίσματα των εμπειρογνωμόνων, είναι στη διάθεση των μελών της Εξεταστικής Επιτροπής.
Σε εξέλιξη βρίσκονται και οι έρευνες για τη «μπάλα» φωτιάς που προκλήθηκε μετά τη σύγκρουση της μοιραίας αμαξοστοιχίας Intercity 62 με την εμπορική στα Τέμπη όπου σημειώθηκε το σιδηροδρομικό δυστύχημα που στοίχησε τη ζωή σε 57 ανθρώπους.
Σύμφωνα με τις οικογένειες των θυμάτων, έχουν εντοπιστεί εύφλεκτα υλικά τα οποία εάν δεν υπήρχαν, ο αριθμός των νεκρών θα ήταν μικρότερος.
Ο Κωνσταντίνος Κολοβός, χημικός μηχανικός ΕΜΠ μιλώντας στην εκπομπή «Ώρα Ελλάδος» του OPEN αναφέρθηκε στην πιθανότητα να υπήρχε ξυλόλιο σε βαγόνι της αμαξοστοιχίας και εξήγησε ότι υπάρχουν πολύ αυστηροί κανονισμοί με τους οποίους πρέπει να έχει συμμορφωθεί ο οργανισμός για να μεταφέρει ξυλόλιο.
0 Σχόλια
Kάθε αναγνώστης του kapa-news.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!