Στους περισσότερους αν όχι σε όλους μας έχει τύχει να φτάσουμε στο σούπερ μάρκετ και την ώρα που πάμε να… ξεκλειδώσουμε ένα καρότσι να διαπιστώσουμε πως έχουμε… ξεμείνει από κέρματα.
Ένα βίντεο στο TikTok, λοιπόν, ήρθε για να μας λύσει τα χέρια. Σε αυτό είδαμε ένα έξυπνο κόλπο, ένα life hack, που φαίνεται πως άρεσε πολύ στους χρήστες της πλατφόρμας. Στο εν λόγω κόλπο είδαμε μια γυναίκα να χρησιμοποιεί δύο εναλλακτικά αντικείμενα για να απελευθερώσει το καροτσάκι.
Το πρώτο ήταν μια μπατονέτα. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι απλά να σπρώξεις την μπατονέτα στην υποδοχή για τα κέρματα και η λαβή θα θα ξεκλειδώσει, επιτρέποντάς σου να βγάλεις εύκολα το καρότσι και να κάνεις τα ψώνια σου.
Βέβαια, αν και το κόλπο λειτουργεί εξαιρετικά, είναι κάπως δύσκολο να κυκλοφορούμε πάντα με μια μπατονέτα στις τσέπες μας. Έτσι, κάτω από το βίντεο στο TikTok υπήρχαν αρκετά σαρκαστικά σχόλια που έγραφαν «ω ναι, έχω πάντα μαζί μου μια μπατονέτα».
Για να διορθώσει αυτό το πρόβλημα, η δημιουργός του βίντεο αποκάλυψε ότι μπορείς επίσης να κάνεις το ίδιο ακριβώς κόλπο χρησιμοποιώντας το κλειδί της εξώπορτάς σου.
Η ίδια έγραψε στη λεζάντα του βίντεο: «Δεν έχετε κέρματα για το καροτσάκι; Μην ανησυχείτε πια, γιατί οι μπατονέτες ή τα κλειδιά θα κάνουν επίσης τη δουλειά!».
@tiger_lee_uk No coins for trolley?Worry no more coz Q-tips or Key will do the job too 🤭😱 #cottonswab #qtips #key #trolleyhack #trolley #hack #hacks #momhack #momhacks #lifehack #lifehacks #tiktokhacks #hacksoflife #wow #amazing #fyp #foryou #foryoupage #viral #trending #tiger_lee_uk ♬ LOONEY TUNES PART 2 - Cavendish
0 Σχόλια
Kάθε αναγνώστης του kapa-news.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!