Ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εργαζομένων Δημόσιων Νοσοκομείων (ΠΟΕΔΗΝ), Μιχάλης Γιαννάκος αναδεικνύει το μείζον κοινωνικό πρόβλημα των ατόμων που νοσηλεύονται στα νοσοκομεία, καθώς δεν έχουν πού να πάνε.
Aφορμή στάθηκε η επιστολή ενός γιατρού από το Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Πάτρας, με την οποία ευχαριστεί το προσωπικό των αρμόδιων κλινικών για τη φροντίδα ενός ασθενούς που κατέληξε μετά από τέσσερα χρόνια νοσηλείας.
Μάλιστα, ο Διευθυντής της Παθολογικής Κλινικής ευχαριστεί, επίσης, την Κοινωνική υπηρεσία «για τις συνεχείς προσπάθειές της, οι οποίες δυστυχώς απέβησαν άκαρπες, λόγω της πλήρους αδιαφορίας όλων των υπευθύνων κοινωνικών δομών, οι οποίες αρνήθηκαν να φιλοξενήσουν τον ασθενή μας».
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της ΠΟΕΔΗΝ, εκτιμάται ότι πάνω από 500 ενήλικες με κοινωνικά προβλήματα βρίσκονται στα νοσοκομεία, χωρίς να συντρέχουν ιατρικοί λόγοι για νοσηλεία.
«Πριν λίγες ημέρες είχαμε για άλλη μια φορά επισημάνει τις δεκάδες νοσηλείες στα νοσοκομεία ατόμων χωρίς προβλήματα υγείας που αρνούνται να πάρουν εξιτήριο επειδή δεν έχουν που να πάνε», αναφέρει ο κ. Γιαννάκος, και προσθέτει:
«Πολύ καλά κάνουν οι γιατροί και δεν τους εκδίδουν εξιτήρια για να μην βρεθούν το δρόμο.
Το νοσηλευτικό προσωπικό τους παρέχει τη καλύτερη δυνατή φροντίδα. Οι κοινωνικές υπηρεσίες των νοσοκομείων συναντούν τείχος στη προσπάθειά τους να λύσουν προβλήματα και να γυρίσουν σπίτι τους ή να βρουν κοινωνική δομή για τη φιλοξενία τους.
Πάνω από όλα το χρήμα. Και όλα αυτά γιατί οι δημόσιες μονάδες πρόνοιας λόγω ελλείψεων προσωπικού έχουν δεκάδες θέσεις φιλοξενίας κλειστές με τη λίστα αναμονής για φιλοξενία πάνω από ένα χρόνο».
0 Σχόλια
Kάθε αναγνώστης του kapa-news.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!