Μέχρι Σάββατο ή Κυριακή θα παραμείνει κλειστή η Εθνική Οδός Αθήνας-Θεσσαλονίκης στο ύψος της Λάρισας, σύμφωνα με τελευταίες πληροφορίες του protothema.gr.
Η απάντληση υδάτων σε αυτό το σημείο είναι αδύνατη λόγω μορφολογίας του εδαφους, το οποίο στο σημείο εκείνο παρουσιάζει μία κοίλη καμπύλη.
Η εικόνα της Εθνικής Οδού από ψηλά:
Ξεκινά έλεγχος του οδοστρώματος στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου
Ωστόσο, η στάθμη του νερού στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου εμφανίζει σημαντική υποχώρηση. Στο πλημμυρισμένο εθνικό οδικό δίκτυο που διαχειρίζεται και λειτουργεί το Μαλιακός Κλειδί και τις σήραγγες των Τεμπών, η στάθμη του νερού έχει υποχωρήσει στα 40 εκατοστά, σε ένα μήκος 500 μέτρων από την πλευρά της ανόδου προς Θεσσαλονίκη.
Σε μεγαλύτερο μήκους 800 μέτρων, στην κάθοδο προς Αθήνα, η στάθμη είναι στα 50 εκατοστά. Αυτή η εικόνα δημιουργεί αισιοδοξία στο υπουργείο ότι η στάθμη του νερού θα υποχωρήσει ώστε να μπορέσουν να προσεγγίσουν οι μηχανικοί και να ελέγξουν την κατάσταση του δρόμου και τυχόν βλάβες αν υπάρχουν.
Σύμφωνα με αρμόδιες κυβερνητικές πηγές, σήμερα ξεκινά κλιμάκιο μηχανικών για να επιθεωρήσει το οδικό δίκτυο όπου είναι δυνατόν και να καταγράψει αν τυχόν υπάρχουν προβλήματα στο οδόστρωμα. Το θέμα έχει εγείρει προς την πλευρά του ελληνικού δημοσίου ο παραχωρησιούχος καθώς το επίμαχο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου που πλημμύρισε βρίσκεται στην περιοχή Γυρτώνης Συκουρίου. Το πλημμυρισμένο κομμάτι που τις προηγούμενες μέρες ξεπέρασε τα 3 χιλιόμετρα έχει κατασκευαστεί από το ελληνικό δημόσιο μεταξύ 1996 και 1999, και αποτελεί μέρος της παραχώρησης, χωρίς όμως να υπάρχει η κατασκευαστική αντίληψη για την ποιότητα του δρόμου ή για τυχόν κακοτεχνίες. Προκειμένου να αποφύγει τυχόν ευθύνες για την κατάσταση και την ασφάλεια του οδικού δικτύου η κοινοπραξία του έργου έχει ζητήσει τον έλεγχο από εμπειρογνώμονες γεωτεχνικούς και εξειδικευμένους μηχανικούς σε έργα οδοποιίας, οι οποίοι θα αναλάβουν να κάνουν αυτή την αποτίμηση.
Στο κλιμάκιο αυτό θα συμμετάσχει και το ελληνικό δημόσιο μέσω της Εγνατίας Οδού και η αυτοψία αναμένεται να ξεκινήσει για τα τμήματα που έχουν απελευθερωθεί από το νερό. Οι πρώτες εκτιμήσεις είναι ότι δεν θα υπάρχουν σοβαρά προβλήματα
Αν δεν υπάρχουν κάποιες τεχνικές βλάβες που θα χρήζουν αποκατάστασης και εφόσον η στάθμη του νερού υποχωρήσει, ο δρόμος θα μπορούσε υποθετικά να δοθεί σε κυκλοφορία.
Υπενθυμίζεται ότι η κυκλοφορία είναι εφικτή στο τμήμα Θεσσαλονίκη-Λεπτοκαρυά και από τον κόμβο Νίκαιας στη Λάρισα έως την Αθήνα και αντιστρόφως.
0 Σχόλια
Kάθε αναγνώστης του kapa-news.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!