Οι περισσότεροι από τους κατά συρροή δολοφόνοι που γνωρίζουμε γεννήθηκαν τον Νοέμβριο.
Μετά από αυτό, ο δεύτερος πιο συνηθισμένος μήνας είναι ο Απρίλιος.
Στην άλλη άκρη της κλίμακας, ο λιγότερο συνηθισμένος μήνας για να γεννηθεί ένας κατά συρροή δολοφόνος είναι ο Σεπτέμβριος.
Πώς το ξέρουμε αυτό; Σύμφωνα με μια λίστα με 179 από τους χειρότερους κατά συρροή δολοφόνους από περισσότερες από τριάντα διαφορετικές χώρες υπάρχει μια σειρά από ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία. Για παράδειγμα, οι περισσότεροι κατά συρροή δολοφόνοι γεννήθηκαν τις δεκαετίες του 1940 και του 1950.
Οι πιο συνηθισμένοι μήνες για τους κατά συρροή δολοφόνους που γεννιούνται:
Από τα 179 άτομα στη λίστα μας, η ανάλυση ήταν η εξής:
Νοέμβριος: 26 κατά συρροή δολοφόνοι. Σε ποσοστό, δηλαδή 14,53%.
Απρίλιος: 19.
Ιανουαρίου: 18.
Τόσο ο Ιούλιος όσο και ο Δεκέμβριος είχαν 17.
Φεβρουαρίου: 16.
Μαρτίου: 14.
Ο Μάιος και ο Αύγουστος είχαν και οι δύο 13 κατά συρροή δολοφόνους.
Ο Οκτώβριος και ο Ιούνιος είχαν και οι δύο 9.
Τέλος, ο Σεπτέμβριος είχε μόνο 8, δηλαδή 4,47%.
Αν το περιορίσουμε στους Αμερικανούς κατά συρροή δολοφόνους, από τους οποίους είναι 69, τότε τα αποτελέσματα είναι αυτά:
Πρώτον, έχουμε τον Νοέμβριο, που είχε 10 Αμερικανούς κατά συρροή δολοφόνους. Δηλαδή 14,49%. Ένα ανατριχιαστικά παρόμοιο ποσοστό με αυτό που φαίνεται παραπάνω.
Ημερομηνία: 8 Μαρτίου
Μάιος και Αύγουστος: 8
Ιανουαρίου και Δεκεμβρίου: 6
Ο Ιούνιος και ο Ιούλιος είχαν και οι δύο 5
Ο Φεβρουάριος και ο Απρίλιος είχαν 4
Ο Οκτώβριος είχε μόνο 3
Τέλος, ο Σεπτέμβριος είχε 1, που είναι 1,45%
0 Σχόλια
Kάθε αναγνώστης του kapa-news.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!