Τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Πιερίας ως τουριστικός προορισμός και τις δυνατότητες βιώσιμης ανάπτυξης μορφών βιωματικού τουρισμού «στο φως του Ολύμπου», παρουσιάστηκαν κατά τη διάρκεια ημερίδας που διοργανώθηκε στο πλαίσιο του 31ου πολυσυνεδρίου Money Show την Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2023 στη Θεσσαλονίκη.
Εισηγητές της ημερίδας ήταν η Αντιπεριφερειάρχης Πιερίας κα Σοφία Μαυρίδου, με θέμα ομιλίας «Πιερία, βιωματικός προορισμός τεσσάρων εποχών με θέα τον Όλυμπο» και ο Πρόεδρος του Πιερικού Οργανισμού Τουρισμού και Προβολής (ΠΟΤΑΠ) και Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Πιερίας κ. Ηρακλής Τσιτλακίδης με θέμα ομιλίας «Πιερία - Ακτές Ολύμπου: Τουριστικό προφίλ».
Επίσης ο Πρόεδρος του Οργανισμού Φεστιβάλ Ολύμπου κ. Γρηγόρης Παπαχρήστος ο οποίος αναφέρθηκε στη «Συμβολή του πολιτιστικού και φυσικού περιβάλλοντος στη διαμόρφωση του νέου τουριστικού προφίλ της Πιερίας (Η περίπτωση του Φεστιβάλ Ολύμπου)» και ο καθηγητής Ελληνικών Σπουδών Πανεπιστημίου Νις Σερβίας και Πρόεδρος του φορέα «Ολύμπια Εν Δίω» κ. Θανάσης Μπίντας με θέμα «Ολύμπια εν Δίω: Οι Ολυμπιακοί Αγώνες των αρχαίων Μακεδόνων».
Τον Δήμο Δίου-Ολύμπου εκπροσώπησε στην ημερίδα η Αντιδήμαρχος Τουρισμού και Αθλητισμού κα Σοφία Ζουρζούρα και η ειδική συνεργάτης του Δημάρχου Βαγγέλη Γερολιόλιου για θέματα τουρισμού κα Ευαγγελία Ξυπτερά.
Στόχος της τουριστικής στρατηγικής του Δήμου Δίου-Ολύμπου αποτελεί η καθιέρωση της τουριστικής περιόδου σε δωδεκάμηνη βάση, αξιοποιώντας τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της παρολύμπιας περιοχής μέσα από το πρίσμα της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης.
0 Σχόλια
Kάθε αναγνώστης του kapa-news.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!