Ηλίας Χατζηχριστοδούλου: Επι σειρά ετών στην θέση του προέδρου του Επιμελητηρίου Πιερίας, με πετυχημένη πορεία. Εργατικός, δοτικός, αεικίνητος, ενωτικός, δημιουργικός και ειλικρινής. Δεν μασάει τα λόγια του. Έτοιμος να συγκρουστεί προκειμένου να υπερασπίσει τα συμφέροντα του θεσμού που υπηρετεί.
Αυστηρός πρώτα με τον εαυτό του και μετά με τους συνεργάτες του, όταν πρόκειται για δουλειά. Όταν αναλαμβάνει κάτι, δεν ησυχάζει εάν δεν το φέρει εις πέρας.
Στις μέρες του το Επιμελητήριο Πιερίας παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στην επιχειρηματικότητα του τόπου. Ο Ηλίας Χατζηχριστοδούλου, αν και έγινε πρόσφατα παππούς, δεν έχει καμία διάθεση να «συνταξιοδοτηθεί». Ο ίδιος δηλώνει ακμαιότατος, και ορεξάτος για να συνεχίσει να υπηρετεί σοβαρά και οργανωμένα τον θεσμό του προέδρου του Επιμελητηρίου Πιερίας.
Οι φίλοι όμως του χρεώνουν ένα λάθος σε όλη αυτή την πορεία του ως πρόεδρος του Επιμελητηρίου. Ότι η έντονη δραστηριότητά του και η εργατικότητά του έχουν δημιουργήσει προηγούμενο στην ηγεσία του Επιμελητηρίου, που θα είναι δύσκολο να βρεθεί αντάξια διάδοχη κατάσταση, και ο επόμενος πρόεδρος (όποτε και αν έλθει) θα πρέπει να δουλέψει σκληρά για να κρατήσει το επίπεδο που υπάρχει σήμερα εκεί.
Ευτυχώς όμως για την ώρα αυτό το θέμα δεν θα μας απασχολήσει ακόμη, αφού ο Ηλίας Χατζηχριστοδούλου έχει ήδη δηλώσει δημόσια ότι θα διεκδικήσει άλλη μια θητεία, και επομένως θα είναι ξανά υποψήφιος στις επόμενες εκλογές του Επιμελητηρίου Πιερίας.
Διαβάστε ακόμη:
Κώστας Κουκοδήμος: «Ευχαριστώ τους εθελοντές και όλους όσους συμβάλουν στη μεγάλη γιορτή της πόλης!»
0 Σχόλια
Kάθε αναγνώστης του kapa-news.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!