Ο Υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας και ο Υπουργός Επικρατείας Κυριάκος Πιερρακάκης παρουσίασαν το πλάνο μετασχηματισμού των Ελληνικών Ταχυδρομείων. Το σχέδιο μετασχηματισμού των ΕΛΤΑ, έχει σκοπό τα Ελληνικά Ταχυδρομεία να γυρίσουν οριστικά σελίδα, να εκσυγχρονιστούν και να συνεχίσουν αποτελεσματικά να επιτελούν το έργο τους.
Στόχος είναι ο εκσυγχρονισμός της ΕΛΤΑ A.E., με βάση δύο πυλώνες: πρώτον, την ενίσχυση της Εταιρικής Διακυβέρνησης, και δεύτερον, την αποτελεσματική λειτουργία της εταιρείας, μέσω της αποσύνδεσής της από νομοθετικές διατάξεις που δεν συνάδουν με το παρεχόμενο έργο και τις σύγχρονες απαιτήσεις μιας ταχυδρομικής εταιρείας.
Κεντρικός σκοπός του σχεδίου είναι η εταιρεία να διασφαλίσει και να ενδυναμώσει τον κοινωνικό της ρόλο ως φορέας της καθολικής ταχυδρομικής υπηρεσίας και ταυτόχρονα να βελτιώσει την αποδοτικότητά της, ώστε να αντεπεξέλθει στον κλιμακούμενο ανταγωνισμό της αγοράς ταχυδρομικών υπηρεσιών.
Οι βασικοί άξονες του σχεδίου είναι:
• ο εξορθολογισμός του μισθολογικού κόστους, με έμφαση στην υλοποίηση σχεδίου εθελουσίας εξόδου εργαζομένων,
• ο ψηφιακός μετασχηματισμός της εταιρείας, με αναβάθμιση συστημάτων, αυτοματοποίηση κέντρων διαλογής και παροχή καλύτερων και περισσότερων ψηφιακών υπηρεσιών προς τους πολίτες,
• η αναδιάρθρωση της οργανωτικής δομής της εταιρείας για την εκπλήρωση των υποχρεώσεων της καθολικής υπηρεσίας, σε συνδυασμό με αλλαγές στο μοντέλο εξυπηρέτησης της αλληλογραφίας,
• η ανάπτυξη νέας πολιτικής προμηθειών και η καλλιέργεια νέας εταιρικής κουλτούρας και αξιοποίησης του ανθρώπινου δυναμικού.
0 Σχόλια
Kάθε αναγνώστης του kapa-news.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!