Ο κορονοϊός συνεχίζει να απειλεί και οι κανόνες υγιεινής βρίσκονται σε πρώτο πλάνο στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης αναφορικά με τα αεροπορικά ταξίδια.
Τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης συμφώνησαν σε κοινά πρότυπα υγιεινής όπως η κοινωνική αποστασιοποίηση και η χρήση μάσκας στα αεροπλάνα και τα αεροδρόμια ώστε να περιοριστεί ο κορονοϊός, όπως δήλωσε ο Γερμανός υπουργός Μεταφορών Αντρέας Σόιερ.
«Είμαι ικανοποιημένος που η γερμανική πρόταση έγινε αποδεκτή από τους συναδέλφους μου σε ευρωπαϊκό επίπεδο και που μπορέσαμε να συμφωνήσουμε σε αυτά τα ενιαία πρότυπα», δήλωσε ο Σόιερ σε ευρωπαϊκό συνέδριο αεροπορίας.
Ανάμεσα στα μέτρα που συμφωνήθηκαν για να αντιμετωπιστεί ο κορονοϊός περιλαμβάνεται η χρήση μάσκας σε στόμα και μύτη για τους επιβάτες από έξι ετών και άνω καθώς και την κοινωνική αποστασιοποίηση στα αεροδρόμια κατά τη διάρκεια των ελέγχων ασφαλείας και του check-in.
Στα αεροσκάφη πρέπει να υπάρχει υψηλό ποσοστό φρέσκου αέρα και η πληροφόρηση να είναι διαθέσιμη σε πολλές γλώσσες. Ωστόσο, δεν υπάρχει η υποχρέωση να μένει κενή η μεσαία θέση στα αεροσκάφη.
Οι κοινοί κανόνες ανταποκρίνονται σε τουλάχιστον μερικά από τα αιτήματα αεροπορικών εταιριών, καθώς τα διαφορετικά πρότυπα είχαν προκαλέσει σύγχυση. Το γερμανικό υπουργείο Μεταφορών ανακοίνωσε ότι η συμφωνία επιτεύχθηκε από αξιωματούχους και πρέπει να εγκριθεί επισήμως από τους υπουργούς.
Πηγή
Τα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης συμφώνησαν σε κοινά πρότυπα υγιεινής όπως η κοινωνική αποστασιοποίηση και η χρήση μάσκας στα αεροπλάνα και τα αεροδρόμια ώστε να περιοριστεί ο κορονοϊός, όπως δήλωσε ο Γερμανός υπουργός Μεταφορών Αντρέας Σόιερ.
«Είμαι ικανοποιημένος που η γερμανική πρόταση έγινε αποδεκτή από τους συναδέλφους μου σε ευρωπαϊκό επίπεδο και που μπορέσαμε να συμφωνήσουμε σε αυτά τα ενιαία πρότυπα», δήλωσε ο Σόιερ σε ευρωπαϊκό συνέδριο αεροπορίας.
Ανάμεσα στα μέτρα που συμφωνήθηκαν για να αντιμετωπιστεί ο κορονοϊός περιλαμβάνεται η χρήση μάσκας σε στόμα και μύτη για τους επιβάτες από έξι ετών και άνω καθώς και την κοινωνική αποστασιοποίηση στα αεροδρόμια κατά τη διάρκεια των ελέγχων ασφαλείας και του check-in.
Στα αεροσκάφη πρέπει να υπάρχει υψηλό ποσοστό φρέσκου αέρα και η πληροφόρηση να είναι διαθέσιμη σε πολλές γλώσσες. Ωστόσο, δεν υπάρχει η υποχρέωση να μένει κενή η μεσαία θέση στα αεροσκάφη.
Οι κοινοί κανόνες ανταποκρίνονται σε τουλάχιστον μερικά από τα αιτήματα αεροπορικών εταιριών, καθώς τα διαφορετικά πρότυπα είχαν προκαλέσει σύγχυση. Το γερμανικό υπουργείο Μεταφορών ανακοίνωσε ότι η συμφωνία επιτεύχθηκε από αξιωματούχους και πρέπει να εγκριθεί επισήμως από τους υπουργούς.
Πηγή
0 Σχόλια
Kάθε αναγνώστης του kapa-news.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!