Ακούστε μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση με τον Δημοσιογράφο Νίκο Χατζή, ειδικός στη Γεωπολιτική και Σύμβουλος 3D Διαπραγματεύσεων σε μια από τις σπάνιες συνεντεύξεις του αποκλειστικά στο Radio Strimonika.
Ο δημοσιογράφος Γρηγόρης Βερροιώτης συζητάει με τον Νίκο Χατζή για επίκαιρα θέματα όπως: Η μετά Κορωνοϊό εποχή - Ανάλυση από πλευράς γεωπολιτικής σε επίπεδο δυναμικής και δεδομένων για τις οικονομικές συνέπειες μεσοπρόθεσμα στην Ελλάδα και στο κόσμο - πιθανότητες πολιτικής αστάθειας και κοινωνικών αναταραχών - εμπορικός πόλεμος - ποιές οι αλλαγές και κατευθύνσεις στην καθημερινότητα των πολιτών και κοινωνιών- τα νέα δεδομένα στα ενεργειακά - η εξελίξεις στην Ε.Ε. - τα Βαλκάνια - ο τουρισμός και επιχειρηματικότητα - τα νέα δεδομένα στα εργασιακά - ο έλεγχος των προσωπικών δεδομένων κ.ά.
Ακούστε την συνέντευξη:
Βιογραφικό του κ. Νίκου Χατζή:
Mobile και Social Media Marketing Consultant, Negotiations Consultant, Expert in Geopolitics Δημοσιογράφος
Από το 1996 έως το 2004 δίδαξε Θεωρία και Πρακτική της Δημοσιογραφίας, Δημοσιογραφικό Κείμενο και Ρεπορτάζ και Συγγραφή Άρθρων Διεθνών Θεμάτων στο North College. Το διάστημα 1997-2012 συνεργάστηκε με το περιοδικό αμυντικών και αεροναυπηγικών θεμάτων «ΠΤΗΣΗ». Από το 1998 και για ένα έτος (1999), συνεργάστηκε ως αναλυτής διεθνών θεμάτων και άμυνας στην εφημερίδα «ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ», στη Θεσσαλονίκη. Το 2000-2001 μεταπήδησε στην εφημερίδα «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» της Θεσσαλονίκης. To 2008 συνεργάστηκε ως αναλυτής της κυριακάτικης έκδοσης της εφημερίδας «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» στη Θεσσαλονίκη. Το 2008-2009 συνεργάστηκε ως ραδιοφωνικός σχολιαστής Βαλκανικών Θεμάτων και Γεωπολιτικών Εξελίξεων στον «ΑΝΤ1 Radio 97,5» στη Θεσσαλονίκη. Τα έτη 2010-2011 διετέλεσε συντονιστής διαχείρισης έργου και εξαγωγών και στρατηγικός σύμβουλος για την εξαγωγή ελληνικών ελιών και ελαιολάδου. Από το 1997 έως και σήμερα συνεργάζεται με το Εθνικό Πρακτορείο Ειδήσεων (ΑΠΕ-ΜΠΕ).Από το 2009, έχει οργανώσει την πλατφόρμα Διεθνών Ειδήσεων και Καινοτομίας globalnewspointer.net. To 2009 ίδρυσε την εταιρεία «Goal Consulting» με αντικείμενο το Strategic Negotiation Consulting for Business, Politics and International Diplomacy
Το πεδίο γνωστικής και επιστημονικής του έρευνας περιλαμβάνει: την αποτελεσματική διεξαγωγή πολύπλοκων επιχειρηματικών και διπλωματικών διαπραγματεύσεων, τη διαπραγματευτική αξιοποίηση των δυνατοτήτων εκμετάλλευσης του παγκόσμιου εμπορίου, αλλά και την ανάλυση των σύγχρονων τάσεων διοίκησης επιχειρήσεων, την οργάνωση μηχανισμών μακρόχρονης εποικοδομητικής συνεργασίας, μετά την υπογραφή συμφωνιών, σε επιχειρηματικό και εμπορικό, αλλά και σε διπλωματικό και πολιτικό επίπεδο, την αποτελεσματική ανάλυση των πολλαπλών συμφερόντων και γεωπολιτικών συσχετισμών, μεταξύ των κρατών του διεθνούς συστήματος, σε επιχειρηματικό και εμπορικό, αλλά και διπλωματικό και αμυντικό επίπεδο -Δ.: Έχει δημοσιεύσει πέντε βιβλία και πολλά άρθρα με αντικείμενο γεωπολιτικά θέματα σε ελληνικές εφημερίδες και ελληνικά περιοδικά
Ο δημοσιογράφος Γρηγόρης Βερροιώτης συζητάει με τον Νίκο Χατζή για επίκαιρα θέματα όπως: Η μετά Κορωνοϊό εποχή - Ανάλυση από πλευράς γεωπολιτικής σε επίπεδο δυναμικής και δεδομένων για τις οικονομικές συνέπειες μεσοπρόθεσμα στην Ελλάδα και στο κόσμο - πιθανότητες πολιτικής αστάθειας και κοινωνικών αναταραχών - εμπορικός πόλεμος - ποιές οι αλλαγές και κατευθύνσεις στην καθημερινότητα των πολιτών και κοινωνιών- τα νέα δεδομένα στα ενεργειακά - η εξελίξεις στην Ε.Ε. - τα Βαλκάνια - ο τουρισμός και επιχειρηματικότητα - τα νέα δεδομένα στα εργασιακά - ο έλεγχος των προσωπικών δεδομένων κ.ά.
Ακούστε την συνέντευξη:
Βιογραφικό του κ. Νίκου Χατζή:
Mobile και Social Media Marketing Consultant, Negotiations Consultant, Expert in Geopolitics Δημοσιογράφος
Από το 1996 έως το 2004 δίδαξε Θεωρία και Πρακτική της Δημοσιογραφίας, Δημοσιογραφικό Κείμενο και Ρεπορτάζ και Συγγραφή Άρθρων Διεθνών Θεμάτων στο North College. Το διάστημα 1997-2012 συνεργάστηκε με το περιοδικό αμυντικών και αεροναυπηγικών θεμάτων «ΠΤΗΣΗ». Από το 1998 και για ένα έτος (1999), συνεργάστηκε ως αναλυτής διεθνών θεμάτων και άμυνας στην εφημερίδα «ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ», στη Θεσσαλονίκη. Το 2000-2001 μεταπήδησε στην εφημερίδα «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» της Θεσσαλονίκης. To 2008 συνεργάστηκε ως αναλυτής της κυριακάτικης έκδοσης της εφημερίδας «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» στη Θεσσαλονίκη. Το 2008-2009 συνεργάστηκε ως ραδιοφωνικός σχολιαστής Βαλκανικών Θεμάτων και Γεωπολιτικών Εξελίξεων στον «ΑΝΤ1 Radio 97,5» στη Θεσσαλονίκη. Τα έτη 2010-2011 διετέλεσε συντονιστής διαχείρισης έργου και εξαγωγών και στρατηγικός σύμβουλος για την εξαγωγή ελληνικών ελιών και ελαιολάδου. Από το 1997 έως και σήμερα συνεργάζεται με το Εθνικό Πρακτορείο Ειδήσεων (ΑΠΕ-ΜΠΕ).Από το 2009, έχει οργανώσει την πλατφόρμα Διεθνών Ειδήσεων και Καινοτομίας globalnewspointer.net. To 2009 ίδρυσε την εταιρεία «Goal Consulting» με αντικείμενο το Strategic Negotiation Consulting for Business, Politics and International Diplomacy
Το πεδίο γνωστικής και επιστημονικής του έρευνας περιλαμβάνει: την αποτελεσματική διεξαγωγή πολύπλοκων επιχειρηματικών και διπλωματικών διαπραγματεύσεων, τη διαπραγματευτική αξιοποίηση των δυνατοτήτων εκμετάλλευσης του παγκόσμιου εμπορίου, αλλά και την ανάλυση των σύγχρονων τάσεων διοίκησης επιχειρήσεων, την οργάνωση μηχανισμών μακρόχρονης εποικοδομητικής συνεργασίας, μετά την υπογραφή συμφωνιών, σε επιχειρηματικό και εμπορικό, αλλά και σε διπλωματικό και πολιτικό επίπεδο, την αποτελεσματική ανάλυση των πολλαπλών συμφερόντων και γεωπολιτικών συσχετισμών, μεταξύ των κρατών του διεθνούς συστήματος, σε επιχειρηματικό και εμπορικό, αλλά και διπλωματικό και αμυντικό επίπεδο -Δ.: Έχει δημοσιεύσει πέντε βιβλία και πολλά άρθρα με αντικείμενο γεωπολιτικά θέματα σε ελληνικές εφημερίδες και ελληνικά περιοδικά
0 Σχόλια
Kάθε αναγνώστης του kapa-news.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια, όποιες κι αν είναι αυτές. Ωστόσο κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές της σελίδας, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Τα μόνα σχόλια που απαγορεύονται και άρα διαγράφονται είναι όσα περιέχουν υβριστικές ή προσβλητικές εκφράσεις ή φωτογραφίες, αυτά που γράφονται μόνο για να προκαλέσουν αναταραχή ή προσωπική αντιπαράθεση με άλλους χρήστες (flaming), όσα διαφημίζουν εταιρίες, προϊόντα ή ανταγωνιστικές ιστοσελίδες και βέβαια τα κακόβουλα, βλαπτικά και επαναλαμβανόμενα μηνύματα (spam). Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!